Теми учнівських проектів з курсу Людина та суспільство.
1 | Як розвинути свої задатки та здібності? | |
2 | Структура потреб шкільної молоді. | |
3 | Як змінити своє ставлення до життя? | |
4 | Професійна орієнтація старшокласників. | |
5 | Ціннісні орієнтації школярів. | |
6 | Чи вміємо ми спілкуватися ? | |
7 | Гуманність і антигуманність у людських стосунках. | |
8 | Чи вміють наші ровесники бачити та цінувати людську красу? | |
9 | Чи порушуються в нашому місті права людини? | |
10 | Історичний розвиток уявлень про світ. | |
11 | Що таке щастя? | |
12 | Проблема людського безсмертя. | |
13 | Цінність людського життя. | |
14 | Людина в пошуках сенсу власного життя. | |
15 | Людина як суперечлива єдність природного, соціального, духовного. | |
16 | Людина і бог. | |
17 | Свобода як людська цінність. | |
18 | Сутність людини. | |
19 | Феномен людини. | |
20 | Походження людини. | |
21 | Співвідношення середовища та спадковості у розвитку людини. | |
22 | Чи є людина творцем свого життя? | |
23 | Шлях від зародження до народження та його вплив на подальший розвиток людини. | |
24 | Що таке менталітет? Спираючись на знання з історії та літератури опишіть відомі вам менталітети. | |
25 | Психофізіологічні особливості становлення юнаків та дівчат. | |
26 | Вплив темпераметру на вибір професії. | |
Комментариев нет:
Отправить комментарий